RozdumFoto official website | Сторінка користувача : Реєструватись | Увійти

Останні новини

Найчарівнішою блондинкою Житомира стала Наталія Зінчук

20.03.11

Поділіться з друзями :
В Житомирі обрали найсимпатичнішу білявку міста. Нею стала 18-річна Наталія Зінчук. Саме вона отримала головну стрічку конкурсу краси Miss Blonde in Zhytomyr, який відбувся в четвер, 17 березня 2011, в приміщенні обласного телецентру. Крім того, Наталія Зінчук виграла і "міс глядацьких симпатій".
В конкурсі взяли участь десять чарівних білявок, які змагались за право представляти наше місто на всеукраїнському конкурсі Miss Blonde в місті Києві. За умовами конкурсу, дівчина не обов'язково мала бути натуральною білявкою. Але на самому фіналі кожна стала блондинкою.
Очолювала жюрі конкурсу відома українська співачка Оксана Вояж.

Для самої Наталії Зінчук це перший досвід участі у подібних конкурсах. Але дівчина давно про це мріяала: "Я хотіла брати участь в конкурсі, хотіла дефілювати по сцені, танцювати, спілкуватись, окрилена "летіла" на репетиції. Я знайшла себе. Про перемогу я думала найменше."


Для Наталії Зінчук - це перший конкурс краси і перша перемога

Природній колір волосся Наталії Зінчук - світло-русий. І багато хто з її оточення вважав дівчину білявкою. І на конкурс дівчині просто трошки підсвітлили волосся.

Наталія Зінчук під час виходу "танок Майкла Джексон"

Наталія Зінчук під час виходу "в вечірніх сукнях"

Своїм образом Наталія Зінчук обрала колоритного персонажа з мультику "Чіп і Дейл поспішають на допомогу" - Гаєчку


Друзі Наталі активно підтримувати дівчину на конкурсі. Навіть намалювали плакат.
Це був єдиний  плакат в залі.

Оксана Вояж - глава жюри  Miss Blonde in Zhytomyr 2011
Оксана Вояж, украинская певица, организатор и президент Всеукраинского конкурса красоты Miss Blonde Ukraine и глава жюри конкурса Miss Blonde in Zhytomyr в Житомире поделилась своими впечетлениями про победительницу житомирского этапа Наталью Зинчук:
- Она самая класная, самая красивая и пропорцинальная. У меня есть такая слабость -  я восхищаюсь здровым телом, занимаюсь спортом. Считаю, что даже в свои 90-то я буду 90-60-90. Поэтому я большое внимание уделяю культуре тела и девочка - 7 номер - самая пропорциональная, самая сексапильная, я бы сказала, и абсолютно форматная для того, чтобы участвовать в конкурсе "Мисс Украина" и даже победить.  Все будет зависеть только от нее, ведь конкуренция в Киеве будет серьезная.
Давать какие-то советы Наталье Зинчук Оксана Вояж отказалась. Сказала, что ей сначала нужно будет посмотреть на девочку у себя на репетициях. Но отметила, что у девушки уже хорошо поставлено дефиле, ее не нужно учить ходить с нуля.


Міський голова Житомира Володимир Дебой вручає Наталії Зінчук корону глядацьких симпатій


Віталія Розбіцька, директор модельного агенства Gloria
Віталія Розбіцька, директор модельного агенства Gloria і головний організатор Miss Blonde in Zhytomyr 2011:
- Найцікавіше, що Наталія Зінчук, яка виграла конкурс, потрапила на нього зовсім випадково. Одна дівчина пішла і Наталю взяли на її місце. Просто була така заміна, ще й в останній момент. Коли вже закінчився кастинг, почалися репетиції і дівчина не змогла прийти. Плюс Наталія - це дійсно новачок, без будь-якого модельного досвіду, ні разу не брала участь в конкурсах краси. Але це дійсно її, вона просто молодець. І я хочу побажати їй і подальших перемог. Вірю, їй все вдасться.





Наталія Зінчук - переможниця конкурсу краси Miss Blonde in Zhytomyr 2011 була неймовірно схвильована перемогою:
- Я цього зовсім не очікувала. Я взагалі вирішила взяти участь лише заради самої участі, я тільки почала ходити в модельну школу. Коли мене запросили на конкурс я навіть не очікувала такого повороту. Я дуже хвилювалась під час конкурсу. Та я і зараз не можу заспокоїтись.
Найважчим для Наталії, за її словами, було перебороти свій страх на сцені.Дівчина боялася не впасти і просто боялася. До того ж вона перед конкурсом трохи прихворіла і не зовсім добре себе почувала. Але все таки змогла перебороти всі страхи і достойно себе показати.
- Я просто спробувала розслабитись і кайфувати на сцені від всього того, що на ній відбувається. Сама дивуюсь, що в мене це вийшло.
Допомогли Наталці і підтримка батьків, сестри та друзів.
- Мені і друзі і батьки казали, що в мене модельна зовнішність, що я симпатична і мені варто спробувати себе на якомусь конкурсі краси. Це мене підбадьорювало. І я завжди мріяла спробувати себе в ролі моделі чи потрапити на конкурс краси.

Наталія Зінчук навчається на фармацевта і не планує кидати.
Наталія Зінчук вважає, що всі конкурсантки були достойні перемоги. Всі були дружні і ніяких проблем в спілкуванні через конкурс не виникало:
- Я не можу когось виділити. Адже всі були серйозно підготовлені до конкурсу, всі багато і наполегливо працювали на репетиціях. Ми взагалі здружились, допомагали один одному, навіть під час фіналу. Це все було дійсно суперово. Я знайшла нових подружок. Лише заради цього варто було йти на конкурс.

Перед конкурсом Наталія передивиась всі відео з конкурсів краси, які змогла знайти.


- Я й до конкурсу була світловолосою. І мені подобається бути блондинкою. Планую нею і залишитись поки, - сказала Наталія Зінчук.

Мама Наталії, Тамара Зінчук підтримує дочку
Тамара Зінчук, мати Наталії Зінчук:

- Це перший конкурс краси, в якому бере участь наша дочка. Вважаю, що жюрі було справедливе в своєму рішенні. Взагалі все було гарно і мені сподобався конкурс. А найбільше я щаслива за дочку. Адже вона мріяла про це все дуже давно. Ще з самого дитинства хотіла бути моделлю. Навіть попри те, що навчається на фармацевта. Просто до цього якось не виходило.
Тож коли Наталка прийшла і сказала, що братиме участь у конкурсі краси, ми її підтримали. І будемо підтримувати далі. Сподіваюсь, її мрія збулась.

Наталія Зінчук, переможниця конкурсу краси Miss Blonde in Zhytomyr 2011 разом зі своїми батьками

Конкурс "Міс Житомир серед білявок" (Miss Blonde in Zhytomyr) організувала і провела житомирська модельна агенція "Глорія".

Дивіться також: 
Житомирські білявки готуються до фіналу Miss Blonde in Zhytomyr 

В Житомирі оберуть найсимпатичнішу білявку. Претендентки

Кожна дівчина може стати білявкою - останні приготування до Miss Blonde in Zhytomyr


 
Сподобався матеріал
- тисніть -
Поділіться з друзями :

0 коммент.:

Дописати коментар

.