Завдяки друзям потрапив Перший міжнародний форум "Україна: брендинг країни та міст", який в середу, 8 грудня, відбувся у столичному готелі "Хайятт". На відкритті форуму виступили президент Американської торгової палати в Україні Хорхе Зукоскі, президент Українського союзу підприємців та промисловців Анатолій Кінах, координатор Німецько-Української програми співпраці (GTZ) Матіас Брандт. Щоправда трохи запізнився і пропустив виступ Кінаха. А так - невеликий фоторепортаж з цієї події.
Для початку - відеопідбірка фотографій, кому цікаво:
Почався форум цікаво і шкода, що я цього не бачив. Главред пише що відомий рекламіст та один із організаторів заходу Андрій Федоров запитав главу Державної служби туризму та курортів України Анатолія Пахлю: «Що було зроблено державою (в особі служби. – Авт.) для популяризації та брендування України?» Ясно, що практично нічого. Більш бюрократичної і такої, що нічого не вирішує, державної структури в Україні, мабуть, і нема. Тож маємо, що маємо.
Таки зафоткав, хоч і не чув
Модераторами форуму були віце-президент УСПП Валерій Пекар, президент PRP Group, визнаного консалтинговим агентством року у Східній Європі 2009/2010 Наталія Попович та бренд-менеджер України Андрій Федорів (прикольно, виявляється така навіть існує посада).
Громадські діячі Житомира Віталій Кічкірук та Наталія Бей на форумі "Україна: брендинг країни та міст"
Анатолій Кінах, президент Українського союзу підприємців і промисловців (УСПП) заявив на форумі, що Україна має унікальні можливості для розвитку, про які інші держави можуть лише мріяти. Він закликав усіх зацікавлених осіб до об’єднання зусиль задля поліпшення репутації України в світі.
Секретар міської ради Житомира Наталія Леонченко та журналіст Михайло Гурвіц теж були на форумі "Україна: брендинг країни та міст"
Що здивувало найбільше - на форумі була присутня і секретар Житомирської міської ради Наталля Леонченко, куди вона приїхала разом із відомим журналістом Михайлом Гурвіцом. Наталля Леонченко пообіцяла, що міська влада буде працювати над брендом Житомира та розвитком туризму та позитивного іміджу нашого міста.Це, я вважаю, дуже класно і давно потрібно було почати робити. Будем сподватись, що вийде з того щось путнє.
Заступник міського голови Львова Василь Косів на форумі «Україна: брендинґ країни та міст» презентував досвід Львова щодо просування бренду міста і розвитку туризму в місті. Львів'яни в цьому плані - молодці.
Василь Косів, заступник міського голови Львова на форумі підкреслив. що неможливо бренд створити, йогопотрібно сформувати, чим місто вже багато років успішно займається. Чимало фірм і ресторанів розробляють свої бренди, пов'язані зі Львовом, і завдяки їм місто стає дедалі більш упізнаваним.
На жаль, у фотоапараті сідали акумулятори, тому не міг використовувати спалах. Тому довелось обходитись без нього. Загалом - непогано, хоча можна і краще.
На форумі «Україна. Брендинг країни та міст» своїм досвідом ділились і зарубіжні експерти.
Том Адамс, керівник глобальної онлайн практики міжнародної консалтингової компанії Futurebrand, співавтор Futurebrand Country Brand Index (Великобританія) зробив короткий огляд міжнародних трендів та найкращих практик брендингу країн та міст/регіонів. При цьому експерт підтвердив, що бренд країни не твориться за одну ніч, а є результатом «тривалої гри».
Йорг Кребс, керівник проекту "Відкрий плюс", директор напрямків Індії, Центрально-Східної Європи, Північної Європи, Росії, Туристичного бюро Швейцарії (Швейцарія) відзначив, що для успішного просування країни на чемпіонаті потрібно перш за все зосередитися на країнах, команди яких будуть грати.
Джеремі Хілдрет, засновник і креативний директор WhereBrands (Великобританія), поділився 5-ма аксіомами з брендингу країн/міст та наголосив на тому, що більшість держав роблять надто короткі кампанії по просуванню своїх брендів, та порекомендував давати менше фактів про країну, а натомість «створювати і продавати» якомога більше цікавих історій: «Якщо ви не можете бути ідеальними, ви можете бути принаймні цікавими».
Під іншим кутом зору тему історій продовжив Матіас Брандт, GTZ, розповідаючи про дещо схожий досвід брендингу Німеччини та про переваги для міст від масштабного спортивного заходу. Доповідач відзначив, що для бренду країни надзвичайно важливе поєднання інформації з тими емоціями, що будуть виникати у відвідувачів країни під час події і що будуть посилювати її імідж: «На Євро-2012 ви повинні дати світові 1000 тем поза межами футболу, щоб покращити імідж України».
Форум завершився панельною дискусією «Україна 2012: нова країна на карті світу», в якій взяли участь представники компаній та культурницьких проектів, які вже збудували власні потужні бренди, що стали невід’ємною частиною бренду України у світі.
Олег Скрипка, засновник фестивалю «Країна мрій»
Олег Скрипка, засновник фестивалю «Країна мрій» та Влад Троїцький, засновник Центру сучасного мистецтва «Дах» і фестивалю «ГогольFest» під час панельної дискусії
Учасники панельної дискусії
Серед них - представники співорганізаторів ініціативи Discover Ukraine – голова Ради ЗАТ «Оболонь» Сергій Блощаневичта віце-президент з продажів і маркетингу авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» Сергій Фоменко,партнериDiscover Ukraine - Олег Скрипка, засновник фестивалю «Країна мрій», Ірина Данилевська, «Український тиждень моди», а також Влад Троїцький, засновник фестивалю «ГогольFest» та Центру Сучасного Мистецтва «Дах», та член Наглядової Ради НАСК «Оранта» Олександр Тимінський.
Учасники обговорення відзначили важливість формування цінності бренду «Україна» перш за все всередині країни. Так, як зазначив Сергій Блощаневич, «Бренд України потрібен, в першу чергу, не для того, щоб щось комусь показати, а для того, щоб нам тут жити». «Мода на країну народжується всередині країни», - погодилася Ірина Данилевська. На думку Олега Скрипки, проблема українців у відсутності самоповаги, що викликано ізольованістю та браком міжнародного досвіду: «Якби усі українці побачили закордон і зрозуміли, що там не краще, ставлення до своєї країни одразу б змінилося».
0 коммент.:
Дописати коментар